Betalingsmogelijkheden
Inge’s Home accepteert de volgende betalingsmogelijkheden:
IDEAL, Visa, MasterCard, American Express, Apple Pay, SEPA Bank Transfer, Bancontact, KBC/CBC, Belfius Direct Net, Google Pay, Trustly en directe bankoverschrijving.
Verzendkosten
De koper heeft de keuze om de order gratis af te halen op onze afhaallocatie in Breda OF te laten verzenden door onze externe vervoerder. De verzendkosten betaalt de koper en worden berekend tijdens het afrekenen.
Voor verzendingen buiten Nederland en België, gelieve contact op te nemen via contact@ingeshome.nl voor het bespreken van de mogelijkheden.
Bezorging
Nadat je een bestelling hebt geplaatst en deze door ons is verwerkt, streven wij ernaar om jouw aankoop binnen vijf werkdagen te leveren. Je ontvangt een e-mail rechtstreeks van onze externe vervoerder XXLCargo B.V. met daarin informatie over de levering en een track & trace link. Leveringen voor buiten Nederland en België kunnen mogelijk iets langer duren.
Verplichting ontvanger
De ontvanger is verplicht om de geleverde producten in ontvangst te nemen. Indien de ontvanger hierin nalatig is, zal XXLCargo B.V. binnen 5 werkdagen een nieuw levermoment inplannen. Indien de ontvanger opnieuw in gebreke blijft, komen de extra leveringskosten voor rekening van de ontvanger. Het weigeren van een leveringsdatum kan voorkomen in situaties zoals verhuizing, vakantie en/of afwezigheid van de ontvanger.
Vertraagde zending
Nadat de ontvanger per e-mail op de hoogte is gesteld van het geplande levermoment, is XXLCargo B.V. verantwoordelijk voor de levering van de producten. De vervoerder geeft een indicatie van het aflever- of ophaalmoment, maar biedt geen garantie. Indien een zending vertraging oploopt, kunnen XXLCargo B.V. en/of Inge's Home hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Het is de verantwoordelijkheid van de ontvanger om de goederen in ontvangst te nemen. Dienstverlening uit coulance of als commercieel gebaar vanwege vertraging wordt niet gewaardeerd.