Wettelijke garantie
Voor ieder product geldt de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Dit kan zijn reparatie of vervanging van het betreffende product of (deels) terugbetaling van het door jou betaalde aankoopbedrag. Deze garantie is geldig voor een periode van twee jaar vanaf het moment van aankoop.
Garantievoorwaarden
✓ De garantie geldt enkel voor het product wat je hebt gekocht voor eigen gebruik en niet voor re-sale.
✓ De garantie vervalt bij ingrepen door jou of niet-deskundige derden.
✓ De garantie vervalt bij producten die werden gekocht via andere kanalen dan de officiële website van Inge’s Home (www.ingeshome.nl)
De garantie geldt niet op
- problemen die optreden meer dan een jaar na de originele aankoopdatum;
- onjuiste behandeling en ongevallen (bijv. krassen, scheuren, vallen, binnendringen van teveel water etc.);
- verkleuringen of vervuiling door invloed van ander materiaal (bijv. verkleuring door langdurige blootstelling aan de zon, vervuiling door stof etc.);
- beschadiging door externe oorzaken, inclusief maar niet uitgesloten tot ongelukken, verkeerd gebruik, contact met vloeistoffen, chemicaliën, vuur;
- gewone sporen van gebruik.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Heb je het product in beschadigde toestand ontvangen? Stuur dan binnen uiterlijk 24 uur na ontvangst een e-mail naar contact@ingeshome.nl met meerdere duidelijke foto’s van de schade toe met een omschrijving van de schade. Na ontvangst van jouw klacht, ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/